reklama

Drogy v Amerických Školách

Čo ma prekvapilo, ale nezaskočilo a čo ma neprekvapilo ale zaskočilo. Ako sa drogy pašujú do školy aj cez takmer každodenné prehľadávanie vecí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nepoviem, že prvý krát som sa stretla s drogamy až v Amerike. To nie. Ale môžem hrdo povedať, že aj napriek neustálemu ponúkaniu som ich nikdy neskúsila.

Každý vie, že v Amerike mnoho ľudí robí drogy. Hlavne Marihuanu alebo takzvaný "pot". Čo ma ale prekvapilo bolo, že študenti si ich prinesú so sebou do školy aj napriek pravidelným ranným prehliadkam "searchese", kedy učitelia prehľadajú ich tašky a oni musia prejsť cez detektor kovov. Drogy "pašujú" vo vreckách.

Ak si myslíte, že ich len prinesú a odnesú zo školy, tak sa veľmi mýlite. Drogy sa v škole predávajú a aj užívajú. Toto ma yaskočilo. Včera, keď som pracovala v sklenníku cez moju poslednú hodinu, skupinka chalanov, ktorí tam ani nemali byť sa snažili zapáliť si "jointa". Ja, už čiastočne zvyknutá som odišla preč. Keďže to spravili priamo predomnou, nemala som veľa možností čo spraviť. Nepotrebujem problémy z toho, že som ich nenahlásila, tak som išla za školským administrátorom a spísala som nahlásenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno to nebolo správne, ale nemala som veľmi na výber. Ak by som ich nenahlásil a spravil by to niekto iný, riskovala by som, že aj ja by som bola obvinená minimálne z nenahlásenia, ak nie z užívania drog.

Okrem drog je tu aj veľký problém z tehotnými tínedžerkami, ale o tom niekedy inokedy.

Viktória Pavleová

Viktória Pavleová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na gymnáziu v Nitre a mám 17 rokov. Čoskoro ma čaká rozhodnutie čo chcem zo svojim životom,ale v tom zatiaľ nemám jasno. Tento školský rok trávim v USA na strednej škole a snažím sa odniesť si so sebou čo najviac skúseností. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu