reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktória Pavleová

Viktória Pavleová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na gymnáziu v Nitre a mám 17 rokov. Čoskoro ma čaká rozhodnutie čo chcem zo svojim životom,ale v tom zatiaľ nemám jasno. Tento školský rok trávim v USA na strednej škole a snažím sa odniesť si so sebou čo najviac skúseností. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Drogy v Amerických Školách

Viktória Pavleová

Drogy v Amerických Školách

Čo ma prekvapilo, ale nezaskočilo a čo ma neprekvapilo ale zaskočilo. Ako sa drogy pašujú do školy aj cez takmer každodenné prehľadávanie vecí.

  • 9. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 152x
  • 0
Prečo som chcela ísť do USA a aké sú výsledky

Viktória Pavleová

Prečo som chcela ísť do USA a aké sú výsledky

Ako som sa rozhodla stať sa Exchange student-om, spoznala novích ľudí, našla novú rodinu a ako ma to celé zatiaľ ovplyvnilo. Aj to, ako hľadím na blížiaci sa odchod a čo ma čaká po návrate.

  • 8. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 251x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu